Proč chodit do sauny i v létě

Léto začíná být stále teplejší a vy už nevíte, jak se zchladit? Klimatizace je možná dobré řešení, ale existuje i zdravější způsob, jak si na vysoké teploty zvyknout a jak bojovat s teplotními výkyvy. Možná to zní jako paradox, ale díky saunování můžete léto snášet mnohem lépe.

Teplem proti teplu

Pravidelným navštěvováním sauny posílíte termoregulační schopnost vašeho organismu. Vaše tělo pak bude připraveno snášet teplotní výkyvy, a to především v parních dnech. Velkým benefitem, který ocení snad každý, je ten, že se budete méně potit! 

Saunováním k hezčímu tělu

Během týdne v sauně určitě nezhubnete. V mnoha článcích se dočtete, jak můžete v sedě spálit tolik kalorií, jako jízdou na kole. Avšak, nenechte se mýlit. Díky rostoucí teplotě organismu a následnému ochlazení dochází k zátěži kardiovaskulárního systému. K úbytku váhy po saunování dochází především díky ztrátě tělesných tekutin. Nicméně pro zdravé hubnutí je kromě pohybu potřeba i hodně odpočinku, a to vám naše sauny na 100 % umožní. 

Další velké plus je, že sauna zpevňuje pokožku a bojuje proti celulitidě. Využít můžete také různých peelingů, díky kterým budete mít kůži dokonale hladkou. 

Pro lepší zdraví

Pravidelným navštěvováním sauny budujete svému tělu imunitu a budete lépe zvládat zdravotní rizika. 

S čím vším vám saunování pomůže? 

  • pomáhá léčit astma
  • posiluje kardiovaskulární systém
  • zabraňuje pronikání mikrobů do vašeho těla
  • prevence proti virům a bakteriím
  • zpomaluje stárnutí
  • pomáhá s chronickými záněty
  • vyplavuje se endorfin a podporuje dobrou náladu
  • bojuje proti únavě a dobíjí energii
  • ozdravuje pleť
  • vaše tělo bude lépe regenerovat
  • odstraňuje stres

TIP: Pro co největší efekt doporučujeme chodit do sauny alespoň jednou týdně. Do sauny je vhodné chodit v podvečer a minimálně 2 hodiny po jídle. 

 

Zjistěte, co vše se u nás děje.
Sledujte nás na FACEBOOKU a INSTAGRAMU.